Friday 10 June 2011

Sembang-sembang Second Meeting Reunion 2011

Tika yg ditunggu-tunggu Reunion 2011 Second meeting tiba hari ini (10 Jun 2011). Macam biasa tepat 7.30pm Awang Pudin call & tanya saya (Hendry) di mana ngam2 saya di Maybank Alam Mesra. Awang bilang dia baru mau keluar dari opis (nah rajin kawan kita ni!). 7.40 pm saya sampai di restoren Getaran Jiwa, belum ada yg sampai lagi,call Raz dia cakap on the way, call Yatim dia bilang dia bertugas di SAGA Keningau so sya pun duduk di meja bulat betul2 depan tu pentas ada singer nanyi lagu klasik P.Ramle,siap ada video clip kena siar pakai LCD. 7.45 pm Raz pun sampai dengan dress dia (hehe) diikuti oleh Awang Pudin, Pat (sanggup balik rumah dulu tukar blazer dia coz baru siap meeting), Hermeny & Rahmat, disusuli oleh Al-Hashim. Sudah ramai jadi kena pindah meja yg panjang sikit sana belakang sikit spy lagu P.Ramle tdk telampau bingit. Terus masing-masing oder meals, sya awal2 lagi oder NG pataya & coconut shake, Hermeny & Rahmat oder nasi ayam lalap, Raz, Pat & Hashim oder kentang goreng, Awang Pudin makan mee hailam ka tu? Acara makan2, gosip2 etc berlansung dari 8.00 pm sampai 9.00 pm, banyak betul masing2 mau update. Meeting start exactly 9.00 pm dan tamat 10.00 pm. Second meeting  very efficient, banyak keputusan yang kita buat tapi update pasal meeting kita akan lapor dalam masa terdekat ini berserta dengan maklumat hotel (di KK) yang dipersetujui, pembayaran, penjualan T-shirt , VIP etc..


Macam last meeting makan2 kontraktor Hermeny yg belanja, siap Awang Pudin kasi amaran next meeting jangan belanja lagi bosku! Awang Pudin pula esok harinya ke Shenzen China, safe journey my friend..

So guys stay tune, laporan lengkap akan menyusul & kami harap dapat kerjasama daripada kawan2 semua utk mejayakan reunion 2011. Third meeting 19 Ogos 2011 pada masa dan tempat yg sama.

Ikhlas
The Team


Foto utk tatapan semua