Friday 1 April 2011

First Meeting of X-SBPTENOM Re-union 2011

Today on 1st April 2011, Yatim, Pat, Raz and Hendry arrived at 7.50 pm. Followed by Hermeny, Hashim and lastly Pudin jam 8.20 pm. Pudin tepat pukul 7.30pm sudah call saya, dia  bagi tau kunun dia di Ranau so datang lambat sikit tapi ada suara anak2 comel di background dia...butul ka Pudin....anyway thanks kawan2 yg dpt datang biarpun masing2 sibuk. si Pat cakap bisuk dia ada kuliah notes bulum ready lagi, Hermeny patut meraikan klien dia tapi berkorban jadi satu projek sudah hilang, Hashim member kita yg tinggal paling jauh sanaaaa Dongongon, Raz baru balik dari KK, sangkut traffic jam trus sambung kerja di opis lagi skijap, Yatim nda payah tanya la dalam darah dia mengalir SBPT sanggup berkorban apa saja. Hendry pula..minta Raz yg komen lah..

First meeting was very productive. Gist of the meeting was something like this:

1. reunion kita buat di salah sabuah hotel di KK. tambahannya selepas reunion kita plan a day or over nite trip ke Tenom kepada yg berminat.

2. selain daripada bekas pengetua dan guru2 kita plan jemput 2 orang VIP dari Tenom (akan dimaklumkan kemudian).

3. bergantung kpd usaha Yatim hopefully kita dapat live band & karoke

4. kami yakin dengan kebolehan Pudin utk memeriahkan suasana majilis

5. kami yakin si Pat dapat cari balik maklumat2 pasal SBPT dari arkib Tenom

6. Raz secretary yg hebat, Hashim bendahari tiada tolok banding, Hermeney diam2 ubi berisi boss!

7. kami harap dapat melibatkan kawan2 dari batch/generasi penyambung kamiurang di mesyuarat ke 2 pada 10 JUN 2011 di salah sabuah restoren terkamuka di Alam Mesra KK.

Masa meeting hujan sangat lebat kami pindah tempat 2 kali, harap2 ini hujan barakat la ni..nahh foto2 utk tatapan umum di bawah ni.

Kami akan update dari masa ke semasa progress reunion ni, meantime please pray for us agar ada kuasa tambahan utk bertugas dan semoga dapat kerja sama dari kawan2 semua..

Ikhlas
The Team